ես…

12644786_453979044786973_5905405971366281674_nԲոլոր Դեռահասների համար էլ գալիս է ժամանակ, երբ ուզում են հասկանալ իրենց շրջապատը և առաջինը իրենք իրենց: Լինում է, չէ՞, որ տխրում են առանց պատճառի, որ արցունքները գնում են աչքերից, երբ երդվել էին իրենք իրենց աչքերը չթրջել: Ու գալիս է ժամանակ, որ չեն ուզում ոչինչ անել, որ չեն զգում քաղց, ծարավ, չեն ուզում քնել ու ոչինչ պետք չի լինում, լռություն են ուզում ու հանգստություն:
Դու հոգնում ես, թեկուզ և ոչինչ չես անում, դու հոգնում ես միշտ ոչինչ չանելուց, ուզում ես օգտակար լինել, բայց չես կարողանում, դու ձևը չես հիշում նույնիսկ ժպտալու… Մարդիկ բողոքում են մյուսների կեղծ լինելուց, ցավ պատճառելուց,  բայց իրենք էլ այդ մյուսների պես ցավ են պատճառում ու կեղծ են:
Ես էլ հրեշտակ չեմ, երևի ես վատն եմ բոլորից, բայց ես ընդունում եմ դա: Ընդունում եմ, որ իդեալական չեմ, որ շատ բաներ չգիտեմ, որ ցավ եմ պատճառել շատերին, բայց ամենաշատը ինքս ինձ եմ ցավեցրել, և հիմա էլ ցավեցնում եմ: Ես թմրամոլ եմ, թմրանյութս էլ հիշողություններն են: Ապրում եմ զգացմունքներով, ինձ տանջում դրանցով… Ես ինձ չեմ գերագնահատում և ոչ էլ թերագնահատում եմ, ես ընդունում եմ իմ գինը, ընդունում եմ ինձ ինչպես կամ: Ես հպարտ չեմ, ոչ էլ եսասեր, վատ կողմերիցս մեկն է երեսին ճիշտն ասելը, իմ ուղեղը նման է պատանու  թափթփված սենյակի, նույնիսկ ես չեմ ճանաչում ինձ, իսկ մարդկաց թվում է, թե գիտեն իմ ներսինը…
Հանգստացնողներ եմ գտել ինձ համար՝ Վիսոցկի ու Բախ: Նրանք ուղեղս կարգի են բերում, մտնում են ներսս ու ամենը իրենց տեղերը դնում…

Աղբյուրը՝ Սոնա Կիրակոսյանի բլոգը։

Նախորդ գրառում
Հաջորդ գրառում
Թողնել մեկնաբանություն

Թողնել պատասխան

  • Blog Stats

    • 25,498 hits
  • Վերջին գրառումները

  • It looks like the WordPress site URL is incorrectly configured. Please check it in your widget settings.

  • Վերջին գրառումները

  • Վերջին մեկնաբանությունները

    Interest on Կանայք գրականության մեջ
    Սուսան on Կանայք գրականության մեջ
    Նունե Մովսիսյան on ԵՐՋԱՆԿՈՒԹՅԱՆ ԲԱՂԱԴՐԱՏՈՄՍ
    stellahakobyan on Մեր օրերի սուտի փիլիսոփան…
    Ատոմ on Սանձված ձի քշելը հեշտ է…
  • Պահոցներ

  • Օրացույց

    Հունվարի 2016
    Ե Ե Չ Հ Ու Շ Կ
    « Հկտ   Փտր »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Follow Blog.mskh «Մխիթար Սեբաստացի» on WordPress.com
  • Blog Stats

    • 25,498 hits
  • Հեղինակներ

