Ժամանակակից արվեստը Հայաստանում

ԱրմանՀայաստանի Ժամանակակից արվեստը իր այսօրվա տեսքով ձևավորվել է 1980-ականներին: Այդ թվականների գեղարվեստական որոնումները կարելի է բնութագրել իբրև իշխող սոցռեալիզմի՝ Սուրովի ստիլին և Երևանի Ժամանակակից Արվեստի թանգարանի՝ դիսիդենտային Մոդեռնիզմին այլընտրանք ձևավորելու փնտրտուքներ: Այն արտահայտվում էր նոր ձևերի, նոր միջոցների և նյութերի օգտագործմամբ, այս փորձերը կարող էին հասնել մինչև արվեստի առարկայի աննյութականացում (հեփենինգ, պերֆորմանս և այլն): (ավելին …)

Բայց դե հասակս առած, խոհեմ դարձած մարդ եմ արդեն

Աննա1docxԳնամ մտնեմ Վանա լճի խորքերն անտակ,
Եվ ի՞նչ-գտնեմ հին հայկական հազար քանդակ,
Մի օր հանկարծ ջղայնանամ ու վերցնեմ,
Մթնոլորտը մեկ այլ օդով թարմացնեմ:
Բայց հասակս առած, խոհեմ դարձած մարդ եմ արդեն,
Բայց արի տես, դեռ գցում եմ ինձ դեսուդեն:

Սրանք Սևակի մարգարիտներից մի փոքր մասն են միայն, որոնք այնքան հարազատ են այս թեմային: Ես էլ եմ հաճախ ինձ դեսուդեն գցում, փորձում եմ պատկերացնել, թե օրերից մի օր կկարողանամ փոխել այն հասարակությունը, որտեղ ես օրըստօրե փտում եմ՝ փթթելու փոխարեն: Բայց իրոք որ հասակս առած, խոհեմ դարձած մարդ եմ արդեն, բայց արի տես՝ դեռ գցում եմ ինձ դես ու դեն:  (ավելին …)

Մեծն իշխանուհին՝ Նատալի Պալե

1383269_674389112584861_318065937_nՆատալի Պալեի երկրպագուների թվին էին պատկանում պայծառ ու վառ անհատականություններ՝ Սալվադոր Դալլին, Ժան Կոկտոն, Մարիա Ռեմարկը, Անտուան Էքզյուպերին:

Նատալի Պալեն (Ալեքսանդր Երրորդ թագավորի փոքր եղբոր՝ Պավել Ալեքսանդրովիչի դուստրը) մոդել էր: Նրա բնատուր գեղեցկությունն ու ազնվական դաստիարակությունը, կանացի հմայքն ու իրեն ներկայացնելու շնորհքը ֆրանսիական նորաձևության սրահներին բերում էին մեծ եկամուտներ: (ավելին …)

  • Blog Stats

    • 44,912 hits
  • Վերջին գրառումները

  • Վերջին գրառումները

  • Վերջին մեկնաբանությունները

    «Հանդիպման վայրը»…՝ «Հանդիպման վայրը» գրառման
    «Հանդիպման վայրը» ֆի…՝ «Հանդիպման վայրը». քննրկում գրառման
    «Ինքնասպան տղայի» գա…՝ «Ինքնասպան տղայի» գաղտնիքը գրառման
    Ռաֆայել Դիեստեի «Ինք…՝ Ռաֆայել Դիեստեի «Ինքնասպան… գրառման
    Ռաֆայել Դիեստեի «Ինք…՝ Ռաֆայել Դիեստեի «Ինքնասպան… գրառման
  • Պահոցներ

  • Օրացույց

    Նոյեմբերի 2013
    Ե Ե Չ Հ Ու Շ Կ
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Follow Blog.mskh «Մխիթար Սեբաստացի» on WordPress.com
  • Blog Stats

    • 44,912 hits
  • Հեղինակներ